سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
2.jpg

حوزه/ عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی خود به طور دائم در صدد ضربه‌زدن به رویدادهای معنوی هستند و بایستی با ابزارهای خودشان به آنها پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن ربانی در نشست با نخبگان مدارس علمیه خواهران اردبیل که ظهر امروز در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد، مقوله تبلیغ و تربیت را نسبت به سایر عرصه‌های حوزه، مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی با تمام سختی‌ها به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و تمامی دشمنان دست به دست هم در صدد نابودی این انقلاب و نظام در جریان جنگ تحمیلی بودند اما اراده خدا این انقلاب را با تمام قوت باقی گذاشت.

وی افزود: نظام اسلامی با تمام هجمه‌های فرهنگی دشمنان پایدار مانده است بنابراین مسئولیت خواهران طلبه بسیار سنگین است در این جنگ نابرابر فرهنگی خواهران طلبه راهنما، افسر و میدان‌دار هستند و این شرایط مختص دوران ما نبوده بلکه از زمان انبیا مربوط به دو جبهه حق و باطل می‌باشد.

عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اردبیل شهر دارالعباده بوده و از این شهر مذهبی مکتب اهل بیت(ع) به کل ایران تسری پیدا کرده است، بیان داشت: امر ستودنی هیئت‌های مذهبی خانگی که بانوان طلبه در اردبیل راه انداخته‌اند دشمنان با تهاجم فرهنگی خود به طور دائم در صدد ضربه‌زدن به این این‌گونه رویدادهای معنوی و اثرگذار هستند بنابراین ما بایستی با تمام توان با ابزارهایی که دشمن در جنگ نرم علیه ما استفاده می‌کند با همان ابزارها توطئه‌هایشان را نقش بر آب کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی با اشاره به تاکید مؤکد قرآن به بحث جنگ فرهنگی، بیان کرد: مقابله و ایستادگی در برابر جنگ فرهنگی کار سختی است اما با اراده و صبر و توکل به خدا به طور قطع پیروزی برای مسمانان رقم خواهد خورد.

عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: امروزه شجره طیبه حوزه علمیه خواهران یک نهال است که با وجود دستاوردهای خوب، هنوز برای تحقق آرمانهای خود فاصله زیادی دارد که باید تلاش کرد.

توطئه‌های دشمنان با ابزار خودشان نقش بر آب شود

توطئه‌های دشمنان با ابزار خودشان نقش بر آب شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha