سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
نشست هم اندیشی مجموعه های مردمی بانوان

حوزه/ نشست هم اندیشی مجموعه های مردمی بانوان با مدیر شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، نشست هم اندیشی مجموعه های مردمی بانوان با حضور خانم دکتر سارا طالبی مدیر شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

دکتر سارا طالبی در این نشست بر ضرورت استفاده از تجربیات یکدیگر و هم افزایی جهت حل مشکلات تاکید کرد و افزود: گروه های مردمی در اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، باید با استفاده از ظرفیت های مردمی و عدم اتکا به دستگاه های دولتی به انجام امور بپردازند.

مدیر شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزاری جلسات مستمر شورای راهبری را در پیشرفت امور موثر دانست و تاکید کرد: مجموعه های شاخص مردمی‌ ایده ها و طرح های خود را برای پیشبرد فعالیت های فرهنگی استان ارائه دهند.

دکتر طالبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بهره گیری از حلقه های میانی، افزود: بهره گیری از کارگاه های کوچک کارآفرینی و استفاده بهینه از فضای مجازی عامل موثر در موفقیت گروه های فعال مردمی است.

در این نشست از مجموعه های مردمی خانم ها سیما محمدی، فرشته شیخی و زهرا ناصری تجلیل و آثار هنری (سیاه قلم )خانم حاجی زاده به نمایش گذاشته شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha