پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
3.jpg

معاون آموزش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد از آغاز فرایند مصاحبه داوطلبان ورودی سال ۱۴۰۳ این واحد حوزوی خبر داد.

عزیزه بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: امسال هم همانند سال‌های قبل پذیرش نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و متقاضیان پس از طی فرایند آزمون، مصاحبه و تحقیق به‌عنوان طلبه در واحدهای حوزوی پذیرش می‌شوند.

وی افزود: سیمای متعالی زن در سایه ارزش‌های مقدسی چون حجاب، دانش‌اندوزی، حضور فعال در عرصه‌های مختلف جامعه و تهذیب نفس نمایان می‌شود و توفیق تحصیل علم عنایتی خاص از طرف خداوند به طالبان علم و دانش است.

معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران پارس‌آباد بیان داشت: تربیت بانوان متخصص و کارآمد در عرصه‌های تبلیغ و ترویج معارف اسلام ناب در سطوح و ساحت‌های مختلف و نیز تحقیق و پژوهش در عرصه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی را از اهداف نظام تعلیم و تربیت مدارس علوم دینی خواهران می‌توان برشمرد.

بهاری با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در ایجاد حوزه‌های علمیه تمدن‌ساز، گفت: باید با فکر و اندیشه برنامه‌ریزی کنیم تا بتوان در زمینه برنامه‌های تمدن‌سازی، پایه‌های اقتدار تمدن اسلامی را در دنیا استوار و در کشور عزیزمان ایران مقتدرتر کنیم و آینده بهتری را رقم بزنیم.

استاد مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد اظهار کرد: با توجه به تعداد داوطلبان متقاضی تحصیل در این واحد حوزوی، فرآیند مصاحبه ورودی خواهران آغاز شده و طی مدت چهار روز کاری انجام خواهد شد.

آغاز فرایند مصاحبه داوطلبان ورودی سال ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha