سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: دوره تربیت تدوینگر متون درسی برای طلاب خواهر مازندرانی در دو روز در حال برگزاری است.

فاطمه اردشیری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره تربیت تدوینگر متون درسی با همت مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران و همکاری اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی و مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) جویبار خبر داد و اظهار کرد: دوره تدوینگری متون درسی امروز و فردا با حضور اساتید مدارس علمیه خواهران مازندران و تدریس جناب آقای حسن فانیدپور، عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه، در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) جویبار در حال برگزاری می باشد.

وی ادامه داد: محورهای ارائه شده در این دوره، آشنایی با شیوه‌های تحلیل و نقد کتب درسی، آشنایی با الگوها، فرآیندها و مؤلفه‌های تألیف و طراحی کتب درسی و آشنایی با اصول و مهارت‌های طراحی و سازماندهی کتب درسی است و افرادی که شرایط لازم مانند دارا بودن حداقل یک اثر پژوهشی منتشر شده، حداقل سه سال سابقه تدریس در مدارس علمیه و ... را داشته باشند شرایط حضور در این دوره را دارند و از محضر اساتید مجرب تکنولوژی آموزشی بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha