چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بابل گفت: اولین جلسه دفاع از رساله سطح ۴ حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

فاطمه پورمهدی، مدیر مدرسه علمیه تخصصی حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری اولین جلسه دفاع از رساله سطح ۴ حوزه علمیه خواهران مازندران در گرایش تفسیر تطبیقی با عنوان "سیر تطور تفاسیر عرفانی با نگاه تطبیقی به تفاسیر شیعه و اهل سنت" در این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: شرکت طلاب مستعد در سطح ۴ و ارایه پژوهش‌های علمی و تخصصی، در گرایشات تخصصی فقه خانواده و تفسیر تطبیقی جهت گسترش و تعمیق حوزه شناختی دارای اهمیت است.

وی افزود: هر یک از رساله‌ها و نظریه‌های ارائه شده توسط طلاب، چراغ راهی برای جامعه علمی خواهد بود؛ در سایه پژوهش‌های منسجم در نهادهای آموزشی و پژوهشی از جمله حوزه علمیه، توسط اندوخته‌های اساتید و علمای پیشین، گرهی از مجهولات علمی و اجتماعی کاسته می‌شود؛ از این‌رو، رسالت سطوح عالیه حوزه در این زمینه نمود بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد به بار نشستن تلاش‌های علمی طلاب سطح ۴ و برگزاری جلسات دفاع از رساله‌های این مرکز حوزوی، خواهیم بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha