سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
ساوه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه گفت: راهپیمایی اربعین حسینی دستاوردهای جهانی را به همراه داشته و خواهد داشت که از جمله آن ها زمینه‌سازی ظهور حکومت جهانی مهدوی(عج) به‌عنوان منتقم خون شهداست.

خانم زینب رستم پور مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک گفت: رسانه‌های غرب، اربعین را منبع قدرت فوق‌العاده‌ای می‌دانند که به مسلمانان و همه دوستداران اهل بیت(ع) و حتی همه آزادگان جهان توانمندی و نیروی معنوی بی‌نظیری می‌دهد که از آن برای مقابله با مشکلات، خنثی کردن نقشه های دشمنان، مصونیت بخشیدن به خانواده ها از انحرافات و تشویق جوانان به پایبندی به دین، ارزش ها و اخلاق متعالی اسلامی و انسانی، کمک گیرند و همگان می دانند غرب مدتهاست علیه چنین ارزش هایی، اعلام جنگ شدید کرده است.

رستم پور اظهار داشت: میلیون‌ها مسلمان برای شرکت در مراسم اربعین از صدها کیلومتر دورتر به سمت کربلا روانه می‌شوند تا صحنه‌ای بی‌نظیر را در دنیا به تصویر بکشند.

وی گفت: قابل توجه است که شمار زیادی از این موکب‌ها توسط اهل سنت، مسیحیان و سایر مذاهب و اقوام برپا شده که ثابت می‌کند امام حسین (ع) متعلق به یک مذهب و قومیت نیست بلکه الگویی برای آزادگان جهان است که یکه و تنها در برابر ظلم و فساد ایستاد، از این رو سزاوار این است.

مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه افزود: راهپیمایی اربعین حسینی دستاوردهای جهانی به همراه داشته و خواهد داشت که این دستاوردها شامل: به رخ کشیدن قدرت عظیم نهضت حسینی ، پیاده‌روی اربعین مانور اقتدار و عظمت و عزت اسلام و شیعیان در دنیا ،رخ نمایی در برابر مدیریت سعودی‌ها در حج ۳ میلیونی که بارها حوادث خسارت‌بار داشته است ، نزدیک شدن دل‌های شیعیان جهان به هم ،حیرت و ناامیدی دشمنان اهل‌بیت(ع)، یافتن راه درمان بسیاری از دردهای فعلی جهان اسلام، بیداری در مقابل تخریب شیعه و اسلام هراسی غرب ، فراخوان احرار عالم در فضای سیطره استکبار و ظلم جهانی،تقویت جبهه مقاومت اسلامی برای افق آینده ،ادامه داشتن این راه پرافتخار تا ظهور منتقم خون شهیدان کربلا ، تشکیل اتحادیه جهانی اربعین.

وی مهم‌ترین دستاورد اربعین را جامعه‌سازی (تشکیل تمدن نوین اسلامی) و هدف نهایی آن را زمینه‌سازی ظهور حکومت جهانی مهدوی(عج) به‌عنوان منتقم خون شهدا دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha