پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
اا

حوزه/ همزمان با سراسر کشور چهارمین همایش ملی قرض نیکو با حضور خیرین و مدیران کمیته امداد و صندوق امداد ولایت استان هرمزگان، در سالن اجتماعات شهید حججی کمیته امداد استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، چهارمین همایش ملی قرض نیکو با حضور رئیس کمیته امداد، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت و سایر خیرین به صورت ویدیو کنفرانس در دانشگاه امام صادق (ع) و در استان هرمزگان نیز با حضور خیرین، مدیران کمیته امداد و صندوق امداد ولایت استان هرمزگان، در سالن اجتماعات شهید حججی کمیته امداد استان برگزار گردید.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش ها فرهنگ سازی و نشر و توسعه سنت قرض الحسنه در جامعه است که الحمدالله در استان هرمزگان نیز خیرین نیک اندیش در این زمینه پیش رو بوده و هستند.

باسره افزود: به واسطه اجرای طرح "قرض نیکو" توسط صندوق امداد ولایت و همراهی و همکاری اثرگذار نیکوکاران خیراندیش، بسیاری از خانواده های نیازمند استان از مزایای این طرح بهره مند شده و با دریافت تسهیلات قرض الحسنه ی بدون سود و کارمزد مشکلات آنان مرتفع گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با دعوت از خیرین و نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح خداپسندانه "قرض نیکو" صندوق امداد ولایت، بیان کرد: همه علاقه مندان به کار خیر می توانند با هر میزان توان مالی و با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت به هر مبلغی که تمایل دارند، در قالب طرح های "قرض نیکو" و "قرض ماندگار" در کمک به رفع مشکلات و نیازهای ضروری محرومان و نیازمندان سهیم باشند.

حمزه پور سهراب ، مدیرامور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان نیز در حاشیه این همایش گفت: در قالب این طرح های قرض الحسنه خیرین بزرگوار استان تا کنون مبلغ 53 میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری نموده اند و از ابتدای سال جاری این صندوق با حمایت خیرین و از محل سپرده گذاری خیرخواهانه ایشان، موفق به پرداخت بیش از 2 هزار و 300 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و محرومان استان به منظور رفع مشکلات و نیازهای ضروری این عزیزان، نظیر تأمین لوازم ضروری زندگی ، جهیزیه ، درمان، اشتغال ، ودیعه مسکن و.... شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha