جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
رذ

حوزه/ جانباز دوران دفاع مقدس روحانیت را پیش قراولان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اگر یک پاسدار، روحانی و مسئولی کار خلافی انجام بدهد نباید به پای نظام اسلامی ایران گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، علی هاشمی طاهری جانباز دوران دفاع مقدس شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که در راستای کنگره ملی شهدای کاشان همراه با بزرگداشت یاد و خاطره ۴ شهید در اسارت از شهدای منطقه فرهنگی کاشان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در چایخانه حضرت رضا(ع) پارک آیت اله مدنی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان دوران دفاع مقدس صاحبان اصلی انقلاب هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه تحمل شنیدن سختی های فراوان آزادگان آسان است، گفت: آزادگان با جمعیت 80 نفری در یک اتاق تاریک ، بدون مکان خواب و امکانات شرایط سختی را متحمل شدند.

هاشمی طاهری با بیان اینکه مردم و مسئولان شرایط سخت آزادگان در بنداسارت را فراموش نکنند اظهار داشت: کسانی که دلشان پر از اختلاس ها است تا هر برنامه ای که در کشور مانند اختلاس ، پارتی بازی و... پیش می آید به گردن جمهوری اسلامی می گذارند بدانند شناسنامه اصلی انقلاب اسلامی شهدا ، جانبازان و آزادگان هستند.

جانباز دوران دفاع مقدس روحانیت را پیش قراولان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اگر یک پاسدار، روحانی و مسئولی کار خلافی انجام بدهد نباید به پای نظام اسلامی ایران گذاشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه تحمل یک روز اسارت را نداریم گفت : آزادگان در دوران اسارت در اردوگاهایشان علیرغم تحمل شکنجه های فراوان حاضر نشدند توهین به امام و مقدسات دینی کنند.

وی آزادگان را خورشید و ستارگان درخشان در بین جامعه دینی کشورمان دانست و افزود: اگر آزادگان عزیزمان نبودند الان کشور در دست بیگانگان بود.

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه متاسفانه کسانی که باید خاطرات دوران اسارت آزادگان را در اینگونه جلسات بشنوند حضور ندارند، افزود: اگر می خواهیم دوران اسارت آزادگان ، جانبازان و شهدا را درک کنیم یک روزچشمهایمان را همانند جانبازی که چشم ندارد ببندیم و یا یک روز دوتا دست هایمان را ببندیم و ببینیم آیا می توانیم زندگی کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha