شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
هادی محمود نژاد امروز در دیدار رئیس دفتر تولیت حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام

حوزه/ مدیر موکب حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: در کنار سایر برنامه های فرهنگی، کرسی های شخصیت شناسی حضرت معصومه و حضرت سیدالشهدا علیه السلام در برنامه های موکب وحود دارد و امسال کرسی شخصیت شناسی حضرت عباس علیه السلام نیز اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هادی محمود نژاد مدیر موکب حضرت معصومه سلام الله علیها امروز در دیدار رئیس دفتر تولیت حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام و هیئت همراه گفت: حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام شخصیت بزرگ و والای اسلام است که نقش ارزنده ای در واقعه عاشورا و دفاع از حریم سیدالشهدا علیه السلام داشتند.


وی افزود: موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها صحن دوم حضرت است و ما در این موکب در کنار مردم عزیز عراق که میزبان اصلی هستند قرار داریم و به زوار گرامی خدمت رسانی می کنیم؛ میزبان این حرکت عظیم مردم عراق هستند و ما افتخار داریم که در کنار آنان کار کنیم.


مدیر موکب حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان ساخت: اینجا در واقع شهرک خدمت رسانی در عرصه های مختلف می باشد و در حوزه اسکان، پذیرایی از زوار، تعمیرات و در حوزه فرهنگی برنامه های متعددی در دستور کار خود دارد.

محمودنژاد از برگزاری کرسی های شخصیت شناسی بزرگان دینی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد و ابراز داشت: در کنار سایر برنامه های فرهنگی، کرسی های شخصیت شناسی حضرت معصومه و حضرت سیدالشهدا علیه السلام را در برنامه های فرهنگی موکب داریم و امسال تاکید می کنیم که شخصیت شناسی حضرت عباس علیه السلام نیز اضافه شود.


وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی برای رده های سنی کودکان و نوجوانان به ویژه دختربچه ها از دیگر برنامه های مهم فرهنگی موکب است چرا که این موکب به نام بانوی بزرگ اسلام حضرت معصومه سلام الله علیهاست لذا برای بانوان برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha