دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
3

حوزه/ رییس کل دادگستری استان مازندران بر لزوم اهتمام همه نهادها و دستگاه ها مبنی بر ترویج فرهنگ اسلامی در ادارات و از جمله بحث اقامه نماز جماعت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، عباس پوریانی طی سخنانی در جلسه شورای اقامه نماز دادگستری استان مازندران با اشاره به این که در احادیث و روایات بسیاری درباره آثار و برکات اقامه نماز جماعت تاکید شده است، اظهار داشت: نماز جماعت از فضیلت بسیار بالایی برخوردار است و زمینه ساز تقویت روحیه اخوت و برادری در سطح جامعه خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ اسلامی باید در همه ادارات به ویژه دستگاه قضایی استان به بهترین شکل ممکن ترویج شود.

پوریانی همچنین در ادامه با اشاره به لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ نماز جماعت در ادارات و دستگاه ها خاطرنشان کرد: حضور در نماز جماعت از جمله معروف‌های بسیار مهم است و مدیران دستگاه قضائی در سطح شهرستان‌های استان باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

وی ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی در راستای پرداختن مطلوب به امور فرهنگی و دینی در دادگستری استان را مورد توجه قرار داد و افزود: باید از تجربه و ظرفیت همه دستگاه‌های مرتبط با امر نماز مانند سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای ترویج و اشاعه فرهنگ نماز جماعت در ادارات استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha