سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام بهروزی نسبت به تبیین رویکرد جدید ستاد امر به معروف، گفت: رویکرد ستاد بیان مطالبات مردمی و پیگیری است که به همین جهت نشست خبری خط معروف را هر هفته با حضور مدیران کل در دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام بهروز بهروزی امروز در دیدار با امام جمعه خورموج، ضمن تشکر از حمایت های ویژه حجت الاسلام زاهددوست نسبت به ایجاد ستاد امر به معروف شهرستان و انتصاب دبیر فعال و پویا به جهت بیان مطالبات مردم در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و ارائه گزارشی از عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان، بیان داشت: رویکرد و راهبرد جدید ستاد امر به معروف استان توسط نماینده ولی فقیه در استان به جهت احصاء نظام مسائل آسیب ها و راهکارها ابلاغ شده است.

وی افزود: از همین رو می طلبد که ستادهای شهرستانی به ریاست ائمه جمعه در هر شهرستان به جهت تحقق این راهبرد کمک حال ستاد امر به معروف استان به جهت برنامه ریزی و تعیین راهبردها باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ابراز داشت: البته این رویکرد و بیان مطالبه گری توسط ستاد های شهرستانی باید با دقت لازم و بدون حاشیه دنبال شود.

حجت الاسلام بهروزی در ادامه نسبت به تبیین رویکرد جدید ستاد امر به معروف، گفت: رویکرد ستاد بیان مطالبات مردمی و پیگیری است که به همین جهت نشست خبری خط معروف را هر هفته با حضور مدیران کل در دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha