سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
11

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تصریح کرد: مهم‌ترین مسأله مسکن در استان مازندران، فقر زمین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، میثم معافی طی سخنانی در مراسم افتتاح مسکن محرومان در شهرستان سوادکوه، ضمن تقدیر از تلاش های گروه‌های جهادی، خیران، بنیاد مسکن و دیگر مسئولان در امر ساخت مسکن محرومان گفت: به لطف الهی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح ۲۰۰ مسکن در استان مازندران با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ مسکن نیز در دستور کار است که البته اولویت با پروژه‌های نیمه تمام از سال ۱۴۰۰ به بعد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، مهم‌ترین مسأله مسکن در استان مازندران را فقر زمین دانست و افزود: زمین در استان مازندران در محاصره کوه، جنگل، انفال و دریا است و شاید در همه نقاط کشور، قیمت زمین به متر باشد اما در مازندران به ویژه غرب استان، زمین‌ها به سانتی‌متر محاسبه می‌شوند.

وی با بیان اینکه صرف نظر از مشکل زمین، ۹۰ درصد مشکل ما حل است، ادامه داد: برای ۱۱ هزار مستأجر در استان مازندران نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

معافی همچنین در ادامه از پرداخت سالانه یک هزار میلیارد تومان پرداخت مستمری توسط این سازمان خبر داد و در رابطه با ایجاد فرصت اشتغال در استان به رقم یک هزار و پانصد میلیارد تومان اشاره کرد.

وی البته با اشاره به کمک هزار میلیارد تومانی مردم در سال ۱۴۰۲، پیش‌بینی کرد: این میزان کمک های مردمی در سال جاری به رقم ۲ هزار میلیارد تومان برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha