دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
حال و هوای زائران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ عرب‌زاده از ثبت‌نام هزار نفر از مردم استان بوشهر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده دبیر ستاد اربعین استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم استان بوشهر نسبت به راه‌اندازی ۱۷۶ موکب در مسیرهای داخلی منتهی به مرز شلمچه و خاک عراق اقدام کردند و خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۱ موکب مردم استان بوشهر در مسیر داخلی استان تا مرز شلمچه راه‌اندازی شده است، افزود: ۷۵ موکب استان بوشهر نیز در کشور عراق در نجف، فاصله نجف تا کربلا و کربلا فعالیت می‌کنند.

عرب‌زاده از توزیع ۸۵۰ هزار پرس غذا در موکب‌های استان بوشهر در هر شبانه روز خبر داد و گفت: ارائه خدمات امدادی و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی یکی دیگر از خدمات بوشهری‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین است.

دبیر ستاد اربعین حسینی بوشهر با بیان اینکه هلال احمر استان در زمینه ارائه خدمات امدادی نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: هفت موکب درمانی در خاک عراق برپا شده و ۱۶۰ پزشک و کادر درمانی و پرستاری با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی از ثبت‌نام هزار نفر از مردم استان بوشهر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: شاهد افزایش ۳۰ درصدی ثبت نام در این سامانه نسبت به سال قبل هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha