چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
اتوبوس زائران پاکستانی

حوزه/ در اثر واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی اربعین حسینی در مسیر عبور از استان یزد ۲۸سرنشین جان باختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از  یزد، طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اعلام کرد: حادثه واژگونی (اتوبوس) زائران پاکستانی که در محل دهشیر، میدان امام خمینی، روبروی پاسگاه دهشیر در ساعت ۲۱:۵۴ شب گذشته رخ داد، در مجموع ۵۱ مصدوم و فوتی به دنبال داشت.

وی افزود: در این حادثه ۲۸ نفر در دم جام باختند و ۲۳ نفر مصدوم شدند که ۹ مصدوم به بیمارستان تفت و ۱۴ مصدوم به بیمارستان ابرکوه منتقل شدند.

حاجی‌ده‌آبادی، رئیس پلیس راه یزد  نیز گفت: این دستگاه اتوبوس با ۵۳ زائر پاکستانی به ساختمان آموزش و پرورش دهشیر برخورد و واژگون شده است.

وی افزود: کارشناسان، ناآشنا بودن راننده با مسیر، نقص فنی مستمر در سیستم ترمز وسیله نقلیه و فرسوده بودن وسیله نقلیه را علت تامه واژگونی اتوبوس ذکر کردند.

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد  هم درباره این حادثه اظهار داشت: در حادثۀ واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در جادۀ دهشیر به تفت، ٢٣ نفر مصدوم شده اند که حال ١۴ نفر وخیم است.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۲۸ نفر در دم جان باختند و مصدومان حادثه در بیمارستان‌های تفت و ابرکوه در حال مداوا هستند.

این اتوبوس مسافربری از مرزهای شرقی ایران در سیستان و بلوچستان به سمت مرز چذابه خوزستان در حرکت بود و تعداد مسافران اتوبوس ۵١ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha