پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
کد خبر: 1178270
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
اراک

حوزه/استاندار مرکزی گفت:همراهی پلیس در اتمام طرح‌های ترافیکی بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، روز چهارشنبه ۳۱ مرداد، در آئین تکریم و معارفه روسای پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش پلیس در موفقیت‌های دولت سیزدهم، اظهار کرد: حجم عملیات عمرانی دولت سیزدهم در استان مرکزی قابل توجه بوده است و فقط در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموعا حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در استان هزینه شده است.

استاندار مرکزی به همراهی مجموعه پلیس راه و پلیس راهور با دولت در اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه مدیریت ترافیک در اجرای طرح‌های زیرساختی در حوزه راه و معابر شهری اشاره کرد و گفت: همراهی فراجا در اجرای پروژه‌ها موجب تسریع در بهره برداری شده و زمینه رضایت مردم را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نقش پلیس در نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و ناتمام به ویژه در حوزه ترافیکی بی نظیر بوده است، افزود: نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار استان از ۳۷ نقطه به ۱۷ نقطه کاهش یافته و رفع الباقی هم به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در چهارماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، تعداد جان‌باختگان تصادفات درون شهری ۱۳ درصد و آمار جان‌باختگان تصادفات برون شهری ۹ درصد کاهش داشته است، گفت: متوسط سرعت رانندگی در استان مرکزی بیش از متوسط کشور است که فرهنگ‌سازی برای اصلاح این رویه ضرورت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha