پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
کد خبر: 1178323
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
تصاویر/دیدار جامعه پزشکی شهر اراک با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

حوزه/ آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: خدمت جامعه پزشکی به انسانها امری مقدس و بسیار بزرگ محسوب می‌شود و کادر درمانی و بهداشتی در این عرصه نقش اصلی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در دیدار با جامعه پزشکی شهر اراک به مناسبت روز پزشک، افزود: دین مبین اسلام در اصول ارزشمند خود بر تأثیرگذاری تقویت معنویات و آلایش نفس و اهمیت آن در تامین سلامت جسمی و روحی تأکید داشته است.

وی ادامه داد: کشور ایران به لحاظ فرهنگ دینی و معنویت صدها سال از غرب جلوتر است اما باید تلاش کنیم تا به لحاظ علمی و فناوری به خصوص در حوزه بهداشت و درمان هم کشورهای غربی را پشت‌سر بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امروزه می‌توان گفت که تمام آحاد جامعه ایرانی که در جای جای کشور زندگی می‌کنند امکان دسترسی به خدمات پزشکی را دارند که این از برکات انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: خدمت جامعه پزشکی به انسانها امری مقدس و بسیار بزرگ محسوب می شود و کادر درمانی و بهداشتی در این عرصه نقش اصلی را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: فرهنگ سازی در امور بهداشتی و درمانی امری لازم و مهم است چون با جلوگیری از بیمار شدن افراد می توان از مراجعه زیاد مردم به بیمارستانها و درمانگاها جلوگیری و توان را در سایر بخش‌های بهداشتی و درمانی متمرکز کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اهمیت مقوله بهداشت و درمان مانند برقراری امنیت در جامعه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که برنامه ریزی در این خصوص سلامت آحاد جامعه را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha