یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
کد خبر: 1178755
۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
خانی

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: اربعین سرمایه بزرگ اجتماعی برای اسلام و مکتب تشیع است.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نور آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با بیان اینکه همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام است افزود: آزادگان جهان با تاسی از مکتب امام حسین(ع) با حضور در این همایش جهانی استکبار ستیزی خود را به دشمنان و ظالمان تاریخ نشان می دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز اجتماع میلیونی مردم آزاده جهان در همایش عظیم پیاده روی اربعین موجب خشم و یاس دشمنان شده است افزود: دشمنان از این همایش عظیم وحشت و واهمه دارند چرا که همایش اربعین حسینی اوج وحدت و انسجام دنیای اسلام و آزادگان جهان است.

امام جمعه نور آباد با بیان اینکه امروز دنیای غرب جرات نمی‌کند زوایای پیدا و پنهان همایش جهانی اربعین را برای ملت خود تبیین و تشریح کند اظهار داشت: امروز همایش پیاده روی اربعین موجب شده تمدن توحشی و ته کشیده دشمن به یک تمدن ترسناک و نفله تبدیل شود.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه خداوند متعال، عالی ترین سطح هدایت را در سریع ترین وضعیت ممکن به دست حضرت سیدالشهدا (ع) هموار نموده است، خاطر نشان کرد: سیدالشهدا(ع) استاندارهای عزت جهانی را در طول تاریخ و قرن ها برای بشریت مشخص فرموده اند.

وی در پایان با بیان اینکه اربعین سرمایه بزرگ اجتماعی برای جهان اسلام و مکتب تشیع در مقیاس عظیم جهانی است گفت: این پدیده باعظمت درست وقتی که امت اسلامی نیاز به انسجام دارد بروز و ظهور کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha