چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
پرژه برق شهر جوپار

حوزه/ نماینده مردم کرمان و راور در مراسم افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت:از حالا کمترین افت ولتاژ را خواهیم داشت و این بزرگترین خدمتی است که دوستان اداره برق استان انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، پروژه های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان صبح امروز چهارشنبه ۷ شهریور ماه با حضور شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در شهر جوپار افتتاح شد.

حسن پور در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و پرسنل اداره برق، شهرداران، شوراها که موفق شدند به یکی از اهداف برنامه ای توسعه ی برق در کشور، در شهر جوپار برسند و تمام شهر را بهینه سازی کنند، گفت: از حالا کمترین افت ولتاژ را خواهیم داشت و این بزرگترین خدمتی است که دوستان اداره برق استان انجام دادند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از همه نیروهای مسلح ، شورای تامین بخش و مجموعه سپاه، سربازان گمنام، نیروی انتظامی به ویژه سرهنگ نخعی فرمانده یگان تکاوری استان کرمان اعلام کرد: مقرر شد با همکاری دوستان شوراها و شهرداری های بخش ماهان یگان تکاوری در بخش ماهان مستقر شود، هر شهرداری که سریعتر بهترین‌ مکان را در اختیار یگان تکاوری بگذارد استقرار یگان تکاوری آنجا کامل انجام خواهد شد.

حسن‌پور با بیان اینکه همه شوراها و شهرداران بخش ماهان نهایت همکاری را در بحث روشنایی داشتند اظهار داشت: بحث خاموشی ها روزهای پایانی خود را طی می کند و تمام می شود اما ما در نشست هایی که هفته گذشته در بحث انرژی خورشیدی داشتیم، در بحث انرژی خورشیدی با تعدادی از بانک ها برای اختصاص وام به مردم جهت تهیه نیروگاه های کوچک به توافق رسیدیم وچرا که بحث انرژی خورشیدی اولویت اصلی و اولی در تمام بخش ها است.

وی ادامه داد: وام خانواده های کمیته امداد و بهزیستی آماده است، برای سایر مردم با بانک مهر ایران به توافق رسیدیم که به ۵۰ درصد مردم به حساب بانک واریز کنند، ۵۰ درصد بعدی هم وام قرض الحسنه بانک مهر ایران به آنها اختصاص دهد تا بحث کمبود برق حل شود.

رضا مسعودی مدیر توزیع برق شهرستان کرمان در مورد پروژه های افتتاح شده گفت: اهم این پروژه ها افتتاح شده یکی تبدیل شبکه های شهر جوپار به کابل خود نگهدار است که برای اولین بار و اولین شهر در استان کرمان شبکه های شهر جوپار تبدیل به خودنگهدار شدند. پروژه مهم دیگر اصلاح روشنایی شهر جوپار و ماهان با مشارکت شهرداری های دو شهر بود.

وی گفت: سایر پروژه ها: ۱. تبدیل چراغ های بخار سدیم به LED در بلوار امام خمینی(ره)شهر جوپار ۲. تامین روشنایی خیابان آزادگان شهر جوپار ۳. رفع افت ولتاژ محله پارک صبا شهر محی آباد ۴. رفع افت ولتاژ محله پیرحاجات شهر ماهان ۵. تامین برق مسکن ملی شهر محی‌آباد، این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان انجام شد.

خبرنگار: مهدیه زندی

شهر جوپار نخستین شهر تبدیل شبکه برق به کابل خود نگهدار+ عکس

شهر جوپار نخستین شهر تبدیل شبکه برق به کابل خود نگهدار+ عکس

شهر جوپار نخستین شهر تبدیل شبکه برق به کابل خود نگهدار+ عکس

شهر جوپار نخستین شهر تبدیل شبکه برق به کابل خود نگهدار+ عکس

شهر جوپار نخستین شهر تبدیل شبکه برق به کابل خود نگهدار+ عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha