چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
تکریم و معارفه دانشگاه آزاد دیر

حوزه / حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دانشگاه باید مبدا تحولات باشد، گفت: با توجه به همجواری شهرستان دیر با صنایع نیاز است که ارتباط و تعامل بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر با تقدیر از زحمات رئیس سابق دانشگاه آزاد دیر، اظهار داشت: عبدالعزیز بحرانی از سرمایه‌های ارزشمند شهرستان هستند و انتظار می‌رود از تجارب ارزنده وی استفاده شود.

وی با تبریک به سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی دیر، افزود: امیدواریم حبیبه فخرایی نیز بتواند گام‌های بلندی در راستای پیشرفت دانشگاه و منویات رهبر فرزانه انقلاب بردارد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دانشگاه باید مبدا تحولات باشد، ادامه داد: با توجه به همجواری شهرستان دیر با صنایع نیاز است ارتباط و تعامل بین دانشگاه و صنعت برقرار شود.

وی با اشاره به نقش آفرینی دانشگاه در تربیت نیروهای کارآفرین، خلاق، عالم و مدیران فردای جامعه، عنوان کرد: دانشگاه در کنار توجه به علم و دانش باید افرادی مؤمن، متعهد و کارآمد برای نظام اسلامی تربیت کند.

امام جمعه دیر ابراز کرد: دانشگاه بسترساز پیشرفت جامعه است و وجود یک دانشگاه در منطقه و شهرستان باید بتواند تحول عمیق و ژرف در محیط پیرامون خود ایجاد کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ایمان و اخلاق در کنار علم در دانشگاه، یادآور شد: دانشگاه باید نسل جوان و دانشجویانی عالم و دل در گرو کشور پرورش دهد و برای پیشرفت و آبادانی کشور گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha