یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
کد خبر: 1180007
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کوهدشت

حوزه/ در مراسمی از خدمات ۱۵ ساله حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه سابق کوهدشت قدردانی و حجت الاسلام علی سپهوند به عنوان امام جدید کوهدشت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی، امروز در مراسمی حجت‌الاسلام علی سپهوند به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کوهدشت معرفی شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه در دین مبین اسلام، اظهار داشت: نماز وحدت بخش جمعه، اتحاد و انسجام امت اسلام را به نمایش می‌گذارد.

وی نماز جمعه را محل و قرارگاه فرهنگی، مذهبی و انقلابی و سیاسی برشمرد و گفت: در تریبون نماز جمعه ائمه جمعه مشکلات و مطالبات مردم را به گوش مدیران و مسئولان می‌رسانند.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ائمه جمعه صدای رسای انقلاب اسلامی و دفاتر ائمه جمعه محل رجوع همه مردم است، ابراز کرد: ائمه جمعه علاوه بر اطلاع رسانی اقدامات نظام اسلامی و خدمتگزاران به مردم، وظیفه ارشاد، هدایت و تذکرات منصفانه را هم بر عهده دارد.

امامی راد نماینده مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بر ضرورت وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم در راستای رفع مشکلات افراد جامعه تلاش کنیم.

وی بر تقویت مولدهای فرهنگی، پیگیری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه، سد سازی، بهداشتی و درمانی تأکید کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم با وحدت و همدلی مسئولان و مدیران استان و شهرستان، مشکلات مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان مرتفع شود.

در این مراسم از خدمات ۱۵ ساله حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه سابق کوهدشت قدردانی و حجت الاسلام علی سپهوند به عنوان امام جدید کوهدشت معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha