جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
شاهرخی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: سهم‌خواهی در ارکان دولت از بالا به پائین باید ممنوع شود، دولت وفاق ملی یعنی دولتی که توصیه‌های قانونی و فراقانونی در آن ممنوع است و از تغییرات اتوبوسی و عجولانه پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با هیات دولت چهاردهم نکات ارزنده‌ای را بیان فرمودند که عمل به آن‌ها ضامن پیشرفت‌های معنوی و مادی روزافزون ایران اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حکمرانی قانونمند فضای مجاری، تولید ملی و داشتن پیوست عدالت برای کار و جوانی جمعیت تاکید کردند، گفت: منویات معظم له باید سرلوحه فعالیت‌های مسئولان و مدیران قرار گیرد.

امام‌ جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها همچون راه و آبرسانی پیوست عدالت به خوبی رعایت شده، یادآور شد: با این وجود در زمینه مالیات بر ارزش افزوده این عدالت به خوبی محقق نشده، از این‌ رو این مهم باید به گفتمان عمومی تبدیل و از سوی مسئولان، نمایندگان مجلس، فرهیختگان و اصحاب رسانه پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شعار دولت چهاردهم مبنی بر دولت وفاق ملی، شایسته‌سالاری برخواسته از تعهد و تخصص را مهمترین مولفه وفاق خواند و ابراز کرد: سهم‌خواهی در ارکان دولت از بالا به پائین باید ممنوع شود، دولت وفاق ملی یعنی دولتی که توصیه‌های قانونی و فراقانونی در آن ممنوع است و از تغییرات اتوبوسی و عجولانه پرهیز شود.

وی با بیان اینکه دولت وفاق ملی یعنی خود را بدهکار انقلاب، مردم و خانواده شهدا و محرومین بداند، یادآورشد: باید هر مسئولی نسبت به خود و مسئولیتی که بر عهده گرفته سخت‌گیر باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، به طرح تصویب دره خرم‌آباد در سازمال بین‌الملل یونسکو اشاره کرد و گفت: یونسکو از وابستگان سازمان ملل متحد است و بیش از هزار اثر طبیعی و تاریخی همچون تخت جمشید، پاسارگاد، ارگ ارم و کاخ گلستان را تحت نظارت قرار داده و به ثبت جهانی رسانده است.

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: در همین راستا سازمان‌های اداری و مردم‌ نهاد باید در تحقق این رویداد همکاری کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha