یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
کد خبر: 1180063
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ معاون فرهنگ اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: یک هزار و ۲۵۰ موکب در جاده های خراسان رضوی و یک هزار و ۲۰ موکب در مشهد و ۳۵۰ موکب در اطراف حرم خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد گفت: از ۴ شهریور تا پایان روز گذشته ۲ میلیون ۲۵۳ هزار و۶۲ نفر وارد مشهد شدند.

معاون فرهنگ اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: در دهه پایانی صفر سال گذشته ۶ میلیون و ۱۴۷ هزار زائر وارد خراسان رضوی شدند که پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون موکب‌های زیادی در حال آماده سازی هستند، خاطرنشان کرد: ما آمادگی اسکان ۸۵۰ هزار زائر در مشهد و ۹۸۱ در کل استان را هم اکنون داریم و این در حالی است که ۳ هزار داوطلب جوانان هلال احمر با ۵۰۰ دستگاه ویلچر برای زائرین ناتوان از کل کشور در مشهد خدمت رسانی می‌کنند.

گنابادی نژاد تاکید کرد: یک هزار و ۲۵۰ موکب در جاده های خراسان رضوی و یک هزار و ۲۰ موکب در مشهد و ۳۵۰ موکب در اطراف حرم به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون فرهنگ اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امسال در سفرهای هوایی ۵۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشتیم و ۲۰ درصد در قطار و ۲۰ درصد در اتوبوس افزایش سفر به نسبت سال گذشته خواهیم داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha