یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
اراک

حوزه/ آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: کارها و امور مختلف باید به افراد کاردان سپرده شود و مدیرانی لایق، خدمتگزار، مدبر، دلسوز و وظیفه‌شناس زمام امور کشور را در دست بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله دری نجف آبادی امروز در دیدار با کارکنان فراجا استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: کارها و امور مختلف باید به افراد کاردان سپرده شود و مدیرانی لایق، خدمتگزار، مدبر، دلسوز و وظیفه‌شناس زمام امور کشور را در دست بگیرند.

وی بیان کرد: مدیران باید در امور مختلف از شهید سلیمانی‌ها، شهید مطهری‌ها، شهید صیاد شیرازی‌ها، شهید رئیسی‌ها، شهید باهنر و رجایی‌ها الگوگیری کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: دنیا محل گذشت است و لذا همه باید تلاش کنند تا هر کاری انجام می‌دهند تنها برای رضای خداوند باشد و به خاطر وسوسه‌های دنیوی آخرت خود را نفروشند.

آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی، با بیان اینکه صرفه جویی و قناعت دستور اسلام است و باید مورد توجه ویژه همه قرار گیرد، بیان کرد: منابع کشور محدود است و باید در امور مربوط به تولید و صادرات به‌کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: ارزش انسان از دیدگاه اسلام با دیدگاه غرب و شرق قابل مقایسه نیست و اسلام می‌خواهد انسان به مقام نفس مطمئنه برسد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی استان در بخش‌های مختلف، ابراز کرد: نیروهای نظامی و انتظامی بدون وقفه و همواره در راستای برقراری امنیت در جامعه تلاش دارند و هر روز در این راستا خون‌های پاکی را نثار می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: همه وظیفه دارند قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی باشند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و توسعه امنیت در کشور این نیروها را یاری دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha