دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
سوگواری آخر ماه صفر

حوزه/ همزمان یا ایام رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه های مختلف مذهبی و سوگواری برای بینندگان تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، همزمان یا ایام رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه های مختلف مذهبی و سوگواری برای بینندگان تدارک دیده است.

برنامه محفل "انس رضوی" با پخش قرائت آیات نورانی قرآن کریم از روز شنبه (۱۰ شهریور) تا روز چهارشنبه(۱۴ شهریور) ساعت ۱۷ به صورت زنده از حرم‌مطهر امام رضا (ع) بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

ویژه برنامه ایام سوگواری ماه صفر نیز از روز شنبه (۱۰ شهریور) تا روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) ساعت ۱۹:۱۵ به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می شود.

در چارچوب این ویژه برنامه روز یکشنبه (۱۱ شهریور) کرسی تلاوت اجتماع قرآنیان و روز سه شنبه (۱۳ شهریور) خطبه خوانی از صحن مطهر پیامبر اعظم برای بینندگان پخش می شود.

برنامه "حسینیه حرم" هم از روز شنبه (۱۰ شهریور) تا روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) در ساعت ۲۱ و ۲۳:۱۵ به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در قاب شبکه قرآن و معارف سیما قرار می گیرد.

همچنین برنامه گفت وگو محور "یاد خدا" با حضور کارشناسان مختلف از روز شنبه (۱۰ شهریور) تا روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) ساعت ۱۱ صبح و ۱۸ عصر پخش می شود.در همین راستا، پخش برنامه "منم بچه مسلمان" هر روز ساعت ۱۰ صبح و ۱۶ به صورت زنده از حرم مطهر رضوی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

پخش قرائت دعای توسل نیز روز سه شنبه (۱۳ شهریور) ساعت ۲۰:۳۰ برای بینندگان پخش می شود.

روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) ویژه برنامه روز شهادت حضرت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نیز ساعت ۱۲:۳۰ بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

سخنرانی های حجت الاسلام ناصر رفیعی و حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری نیز روز شنبه (۱۰ شهریور) تا روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) ساعت ۱۲ ظهر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha