سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
مهدی نعمتی

حوزه/ حجت الاسلام نعمتی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاداندیشی به صورت منظم و هدفمند در سال جاری در مدارس علمیه استان، گفت: لازمه ایجاد فضای علمی در مدارس، برگزاری نشست‌های علمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی و هم‌افزایی جهت اجرای کارگاه مهارت‌های پژوهش برای طلاب مدارس علمیه استان بوشهر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان در این جلسه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت اساتید مدارس و نیز برنامه آموزشی جهت اجرای کارگاه پژوهشی طلاب، برنامه‌ریزی توسط معاونین مدارس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به موعد ارزیابی مقالات جشنواره علامه حلی مرحله مدرسه‌ای، گفت: ضروری است جهت حمایت و تشویق از طلاب شرکت کننده امتیازات مادی و معنوی در نظر گرفته شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر، با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاداندیشی به‌صورت منظم و هدفمند در سال جاری در مدارس علمیه استان، ابراز کرد: لازمه ایجاد فضای علمی در مدارس، برگزاری نشست‌های علمی است.

حجت الاسلام نعمتی ادامه داد: در سال گذشته چهار کرسی آزاداندیشی در مدارس برگزار شده است.

وی حمایت و راهبری از تحقیقات پایانی طلاب پایه ۶ را یکی از فعالیت‌ها و اقدامات معاونت پژوهش حوزه علمیه استان عنوان کرد و گفت: طلاب پایه ۶ جهت ارتقاء اثر خود می‌بایست همزمان با ارائه تحقیق پایانی، اقدام به برگزاری نشست علمی نمایند.

حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه ابراز کرد: ضروری است تا در خصوص صدور گواهی نشست‌های علمی برای طلاب و اساتید اهتمام خاص صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه آخرین دستورالعمل و آیین نامه‌ها و اقدامات پژوهشی جهت اجرایی کردن در مدارس علمیه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش حوزه، در این جلسه معاونان پژوهش مدارس علمیه استان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون برنامه‌ها و موضوعات پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha