دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
ابراهیمی

حوزه/ ابراهیمی گفت: طلاب، اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان می‌توانند به سادگی و به‌صورت آنلاین از طریق پرتال طلوع، به منابع و محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مهندس رضا ابراهیمی معاون فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان با اشاره به فراهم شدن تمهیداتی در راستای تسهیل دسترسی طلاب و پژوهشگران به منابع علمی، اظهار داشت: معاونت فناوری اطلاعات این حوزه، گامی مهم در راستای تسهیل دسترسی طلاب به منابع علمی برداشته و با راه‌اندازی امکان ارائه محصولات نور از طریق پرتال طلوع، طلاب، اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان می‌توانند به سادگی و به‌صورت آنلاین به منابع و محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: این اقدام که با هدف ارتقای سطح علمی و پژوهشی حوزه صورت گرفته، مزایای بسیاری برای جامعه‌ علمی حوزه از جمله «دسترسی آسان و سریع»، «تنوع محصولات»، «جستجوی آسان» و همچنین «به روز رسانی مداوم» دارد.

معاون فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، با اشاره به فراهم شدن امکان دسترسی آسان و سریع، خاطرنشان کرد: طلاب، اساتید و پژوهشگران حوزه می‌توانند با استفاده از کد دسترسی طلبگی، به صورت ۲۴ ساعته و از هر نقطه از کشور به این منابع ارزشمند دسترسی داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به تنوع محصولات و جستجوی آسان از طریق پرتال طلوع، ابراز کرد: طیف گسترده‌ای از محصولات نور از جمله کتاب‌ها، مقالات، نرم‌افزارها و پایگاه‌های اطلاعاتی در این پلتفرم در دسترس قرار گرفته است، همچنین پلتفرم این امکان را در اختیار قرار می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای جستجوی پیشرفته، کاربران به سرعت و سهولت به منابع مورد نظر خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به ویژگی به‌روزرسانی مداوم این پرتال، تصریح کرد: منابع موجود در پلتفرم به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شوند تا کاربران همیشه به جدیدترین اطلاعات دسترسی داشته باشند و این یک ویژگی کاربردی و کارآمد برای آنان محسوب می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، هدف از راه‌اندازی این سرویس را تسهیل دسترسی طلاب به منابع علمی و پژوهشی و ارتقای سطح علمی حوزه دانست و یادآور شد: با توجه به اهمیت منابع دیجیتال در عصر حاضر، امیدواریم این طرح بتواند گامی موثر در این مسیر باشد.

شایان ذکر است، طلاب حوزه علمیه خراسان می‌توانند با استفاده از کد دسترسی طلبگی خود وارد پرتال طلوع شده و از کلیه امکانات این پلتفرم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha