دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
رحمانی

حوزه/ حجت الاسلام رحمانی، همکاری جبهه‌ای و قرارگاهی مبلغان را تجلی جلوه زیبایی از روحیه خدمت‌رسانی دانست و گفت: حوزه تلاش کند طلاب علاوه بر کسب علوم دینی، روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به مردم را نیز در خود پرورش دهند.

حجت الاسلام رحمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از آغاز فعالیت ستادی در مدرسه امام محمد باقر(ع) خبر داد و اظهار داشت: با همت همه خدمتگزاران امام رضا(ع)، امسال شاهد هم افزایی و همکاری خوبی بین نهادها، طلاب و روحانیت برای خدمت رسانی به زوار در دهه آخر صفر هستیم.

وی با بیان اینکه این همکاری جبهه‌ای و قرارگاهی، جلوه زیبایی از روحیه خدمت‌رسانی را به نمایش گذاشته، تصریح کرد: آنچه در این میان حائز اهمیت می‌باشد، نقش کلیدی حوزه علمیه در تربیت روحانیون است، حوزه باید فضایی را فراهم کند تا طلاب علاوه بر کسب علوم دینی، روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به مردم را نیز در خود پرورش دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد مقدس، با اشاره به ضرورت تأسی و الگوگیری از سیره عملی رهبر معظم انقلاب در عرصه تبلیغ، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جوانی همواره در صحنه‌های خدمت حضور فعال داشتند و این الگویی برای همه طلاب و روحانیون است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه حوزه می‌بایست زمینه را برای حضور فعال طلاب در جامعه و ارتباط نزدیک آنها با مردم فراهم کند تا روحانیت مردمی تحقق یابد، عنوان کرد: ستاد خدمت‌رسانی به زوار که در مدرسه امام باقر(ع) راه‌اندازی شده، گامی مهم در این مسیر است و امیدواریم با تلاش همه دست‌اندرکاران، این حرکت ارزشمند به ثمر بنشیند و مورد رضایت امام رضا(ع) قرار گیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha