دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
احمری

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در بعثه استان خراسان رضوی، از آمادگی کامل نهادهای فرهنگی از جمله حوزه علمیه خراسان و بعثه برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمری، نماینده مقام معظم رهبری در بعثه استان خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از آمادگی کامل نهادهای فرهنگی از جمله حوزه علمیه خراسان و بعثه برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) خبر داد.

وی با اشاره به حرکت معنوی عظیم پیاده‌روی اربعین، اظهار داشت: سال‌های اخیر حرکت معنوی ارزشمندی در کشور آغاز شده و قرارگاه خدمت رضوی نیز با محوریت حوزه علمیه خراسان، همه نهادهای فرهنگی را برای خدمت‌رسانی به زائران گرد هم آورده است.

حجت‌الاسلام ,والمسلمین احمری افزود: موکب‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی، وظیفه اسکان و استقرار زائران پیاده امام هشتم(ع) را بر عهده گرفته‌اند و بعثه استان نیز به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی، وظیفه تامین روحانی و اعزام روحانی به موکب‌ها را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در بعثه استان خراسان رضوی با بیان اینکه روحانیون اعزامی در موکب‌ها علاوه بر اقامه نماز جماعت و ایراد سخنرانی، به مشاوره و ایجاد کتابخانه‌های کوچک برای زائران می‌پردازند، گفت: در روزهای پایانی پیاده‌روی نیز مسابقات فرهنگی و توزیع کتاب بین زائران انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی عمومی، تصریح کرد: به دستور مقام معظم رهبری، همه نهادها موظف شده‌اند بخشی از کار خدمت‌رسانی به زائران را بر عهده بگیرند و بعثه نیز با آمادگی کامل، آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمری در پایان با بیان اینکه روحانیون با اشتیاق فراوانی برای خدمت‌رسانی به زائران آماده شده‌اند، ابراز امیدواری کرد که بتوانند با همکاری سایر نهادها، خدمت شایسته‌ای به زائران امام رضا(ع) ارائه داد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha