دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
خیاط

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خیاط گفت: حضور مبلغان حوزه در راستای خدمت رسانی به زائران امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و همچنین آماده سازی زائران برای زیارت با معرفت، بسیار می‌تواند نقش آفرین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با بیان این که این روزها مردم از سراسر کشور تلاش دارند تا ارادت خودشان را به امام رضا(ع) با زیارت با معرفت نشان دهند، اظهار داشت: روحانیت همیشه و در همه حال، در کنار مردم در هر پدیده اجتماعی حضور داشته و اینجا هم می‌بایست نقش خود را ایفا کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه زائران نیاز روحی دارند که می‌بایست آماده شوند تا بتوانند زیارت با معرفتی انجام دهند، گفت: از این جهت حضور مبلغان ضرورت ویژه‌ای دارد.

وی ابراز کرد: طبیعتا مبلغان در این میدان می‌توانند نقش بسیار سازنده‌ای داشته باشند تا به زائران امام هشتم، خدمت کنند.

وی به تبیین وجوه این خدمت رسانی به زائران رضوی پرداخت و اظهار کرد: در حقیقت مبلغان می‌توانند با خدمات شایسته، وسائل آرامش و آسایش زائران را فراهم کنند و در موکب‌ها خدمت‌رسانی به زائران را داشته باشند، بنابراین از این جهت حضور مبلغان در راستای آماده سازی زائران برای زیارت با معرفت، بسیار می‌تواند نقش آفرین باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha