دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
طوفان الاقصی

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: اضمحلال رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی در واقعه هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳، شتاب مضاعفی گرفته است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که نزدیک به یک سال از طوفان الاقصی سپری می شود، اظهار داشت: گرچه در طول این مدت، جنایات بی شرمانه ای علیه مردم مظلوم باریکه غزه به خصوص نسبت به زنان و کودکان صورت گرفته و بیش از ۵۰ هزار انسان بیگناه به شهادت رسیده اند اما واقعیت آن است که وضعیت رژیم صهیونیستی به شدت متزلزل شده و از سوی دیگر جهانیان نسبت به جنایات این رژیم سفاک و خونریز، آگاه و بینا شده اند.

وی افزود: جامعه رژیم صهیونیستی در همین مدت دچار تنش ها و مشکلات بسیار جدی شده به نحوی که در ماه های اخیر و از جمله در همین روزهای گذشته بار دیگر تلاویو صحنه حضور گسترده صدها هزار نفر از معترضان به سیاست ها و برنامه های نتانیاهو بوده است و به نظر می رسد که شکاف موجود در این جامعه باز هم افزایش داشته باشد.

مدرس دانشگاه همچنین گفت: واقعیت آن است که رژیم و کشور جعلی اسراییل در طول یک سال گذشته درگیر جنگی بی‌نتیجه در غزه شده و این در حالی است که موفقیت چشمگیری نیز برایش حاصل نشده و بخش قابل توجهی از توان ارتش آن نیز فرسوده و خسته و ناکارآمد شده و این در حالی است که در صورت جدی تر شدن نبرد با حزب الله لبنان، میزان آسیب پذیری توان رژیم غاصب اشغالگر، روند تصاعدی به خود خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه باعث شده تا به شدت به چهره جهانی اسراییل آسیب وارد شود به نحوی که در حال حاضر و بنابر ادعای رسانه های غربی و آمریکایی این رژیم در حال تبدیل شدن به یک دولت مطرود در دنیاست و روز به روز بر میزان نفرت و انزجار مردم جهان نسبت به آن افزوده می شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین از یاد نبریم که در ماه های اخیر بار دیگر دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی درخواست صدور احکام بازداشت برای نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو و وزیر دفاع یوآو گالانت را به اتهام جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت ارائه داده و این یک آبروریزی بزرگ برای سران جنایتکار این رژیم کودک کُش به شمار می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha