دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
کد خبر: 1180293
۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
مسابقات معارفی قرآن کریم

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری دوره تربیت ممتحن قرآن در اصفهان خبر داد.

خانم ملیحه فلاحیان بیشه معاون فرهنگی تبلیغی استان اصفهان با اعلام خبر برگزاری دوره تربیت ممتحن قرآن در اصفهان، اظهار داشت: این دوره با هدف ارتقای سطح کیفی داوری در مسابقات قرآن و تربیت نیروهای متخصص در این حوزه، از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۵۰ نفر از برگزیدگان آزمون ورودی، زیر نظر اساتید برجسته‌ای همچون آقای سرشوق، خانم کریم‌زاده و خانم قلع‌ریز به فراگیری مباحث تخصصی داوری خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر استان اصفهان، استان‌های تهران، البرز، کردستان، سمنان و چهارمحال و بختیاری نیز در این دوره حضور دارند.

فلاحیان بیشه هدف از برگزاری این دوره را شناسایی و تربیت ممتحنین مجرب در حوزه حفظ و قرائت قرآن، توانمندسازی طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران برای ایفای نقش موثر در داوری مسابقات، توسعه فرهنگ انس دائمی با قرآن، تأمین داوران متخصص برای مسابقات قرآن در سطح کشور عنوان کرد.

وی ابراز کرد: در پایان این دوره، به شرکت‌کنندگان گواهی رسمی داوری اعطا خواهد شد که نشان‌دهنده توانایی آن‌ها در داوری مسابقات قرآن است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha