سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
خانم انسیه حداد زادگان

حوزه/ کلاسهای متنوع تابستانی با عناوین مختلف (آموزشی _مهارتی، ورزشی و ...) در پایگاه مقاومت بسیج حنانه ویژه نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ خانم انسیه حداد زادگان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حنانه، حوزه ریحانه النبی (س) ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگویی درباره برنامه های تابستانه ی این پایگاه عنوان کرد: این برنامه ها در قالب کلاسهای مهارتی و آموزشی، هنری و ورزشی برگزار شد که به دلیل کمبود فضای آموزشی در پایگاه با هماهنگی با مدرسه روشنگر، حدود ۷ کلاس آموزشی و مهارتی در این واحد آموزشی اجرایی شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حنانه از برگزاری کلاسهای نقاشی، خطاطی ( نستعلیق و زیبا نویسی)، نویسندگی، قرآنی، شیرینی پزی و سفره آرایی، خیاطی و نازک دوزی، سفالگری، نقاشی روی سفال، عروسک بافی و همچنین استقبال خوب نوجوانان در تابستان از این کلاسها خبر داد.

وی ادامه داد: کلاسهای ورزشی این پایگاه در جهت ارتقای سلامت کودکان و نوجوانان و تزریق حس شادی و نشاط در ورزشگاه مسجد خاتم الانبیا (ص) در رشته های وشوو، آمادگی جسمانی و بازی_ورزش (در مقطع سنی ابتدایی و زیر ۸ سال) برگزار شد.

حدادزادگان خاطرنشان کرد: بحمدالله هر ساله دختران ورزشکار ما با شرکت در مسابقات ورزشی حائز کسب رتبه و مقام شده اند و ان شاالله امسال هم شاهد مقام آوری آنها در رشته های مختلف خواهیم بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حنانه با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس های قرآنی در راستای افزایش معنویت و اخلاق در نوجوانان افزود: کلاسهای قرآنی این پایگاه طبق روال گذشته با آغاز فصل تابستان در قالب حفظ نوجوانان و بزرگسالان از جز یک قرآن کریم آغاز شده است وکلاسهای آموزش سرود و نماهنگ نیز به قوت خود باقی است و این نوجوانان در مراسمات پایگاه و محله ( اعیاد مختلف و ماه محرم و صفر و ...) شرکت و به اجرای برنامه می پردازند.

وی در پایان عنوان کرد: تابستان امسال و در پی واقعه ی تلخ شهادت رئیس جمهور شهید رئیسی، جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین برای انتخاب رئیس جمهور تراز نظام اسلامی و مبتنی بر معیارها و ملاکهای مقام معظم رهبری، خواهران بسیجی ما با حضور پرشور و داوطلبانه در بوستان ها و مراکز تجاری و فضاهای جمعی به تبیین و روشنگری پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha