چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
12

حوزه / سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران از دستگاه قضا خواست تا برخورد قاطعی با تخریب کنندگان منابع طبیعی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، موسی مقیمی‌مهر سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به این که اخیراً گزارشی مبنی بر ادامه فعالیت‌های تخریبی پیمانکار در منطقه الیمالات دریافت کردیم، اظهار داشت: یگان حفاظت استان و شهرستان پس از دریافت گزارش بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از بازدید از محل مشاهده کردیم که پیمانکار ۸۰ متر مربع از عرصه را به منظور ایجاد سازه‌های فلزی تخریب و تسطیح کرده است.

وی افزود: در مرحله اول دستور خروج سازه‌های فلزی از محل صادر شد و در مرحله بعد گزارش تخلف برای پیمانکار تنظیم و به مراجع قضایی معرفی گردید.

مقیمی مهر همچنین از دستگاه قضا و مجموعه انتظامی خواست تا با این پیمانکار که بدون اخذ مجوز، اقدام به دست اندازی و ساخت و ساز در عرصه‌های منابع طبیعی می‌کند، برخورد قاطع و جدی شود تا جرات و جسارت این تخلفات از او گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به طولانی شدن مراحل صدور حکم قضایی علیه پیمانکار سد الیمالات، خاطرنشان کرد: از مراجع قضایی می‌خواهیم حکم بازدارنده و قاطع را در این مورد صادر کند تا شاهد ادامه فعالیت‌های این چنینی در عرصه‌های منابع طبیعی نباشیم.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی حافظ عرصه‌های طبیعی است، ابراز کرد: همشهریان مطمئن باشند برای حفظ انفال و حقوق آنان پای کار ایستاده‌ایم و اجازه دست درازی به منابع ملی و طبیعی را نخواهیم داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha