جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
شعر

حوزه/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم از برگزاری ششمین جشنواره استانی شعر محلی سنگار افتو در نیمه دوم آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محنایی مدیر اجرایی ششمین جشنواره استانی شعر محلی سنگار افتو، اظهار داشت: این جشنواره با هدف زنده نگه داشتن آیین‌های شعر بومی و محلی استان، ایجاد آشنایی، همدلی و صمیمت بین شاعران محلی سرا، ایجاد زمینه و فرصت لازم برای پرورش و رشد شاعران مستعد و بالقوه، توانمندسازی فرهنگی جامعه و بالا بردن مشارکت هنرمندان در ارتقا فرهنگ جامعه، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار ادبی بومی مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی، در نیمه دوم آبان ماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) دیلم برگزار می‌شود.

وی به نقش قرارگاه شهید آوینی در برگزاری طرح‌های هنری در سطح شهرستان‌های استان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: جشنواره شعر محلی سنگار افتو با حمایت قرارگاه شهید آوینی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در دو بخش عمومی و بخش ویژه برگزار می‌شود.

محنایی ادامه داد: در بخش عمومی اشعار با موضوع آزاد و در بخش ویژه با موضوعات مکتب شهید سلیمانی و شهدای خدمت و ایران من برگزار می‌شود و شرکت برای عموم علاقمندان آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم، خاطرنشان کرد: جشنواره در دو گروه سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال، جوان و بزرگسالان، برگزار می‌شود و هنرمندان می‌بایست آثار خود را حتما در کاغذ A۴ همراه با اعراب گذاری تایپ شده در سه نسخه به جشنواره ارسال کنند.

مدیر اجرایی ششمین جشنواره استانی شعر محلی سنگار افتو، با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال به جشنواره ۳۰ مهرماه سال جاری است، ابراز کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های واتساپ، ایتا، سروش و روبیکا به شماره ۰۹۱۷۳۷۶۵۹۲۶۸ و دبیرخانه ششمین جشنواره استانی شعر محلی سنگار افتو ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی استان بوشهر، شهرستان دیلم، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم ارسال نمایند.

محنایی یادآور شد: در آئین اختتامیه این جشنواره سه نفر در بخش جوان، سه نفر در بخش بزرگسال و دو نفر در بخش ویژه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha