جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: پیامبر(ص) دارای ویژگی‌ها و خصلت‌های بسیار وارسته‌ای بودند، خصلت‌هایی همانند گذشت، صبر، محبت و دلسوزی که ما به عنوان یک مسلمان باید این ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و همچنین میلاد باسعادت رسول خدا(ص)، اظهار داشت: دشمنان دین خدا به خوبی می‌دانند اسلام دینی راستین و با پایه و اساس می‌باشد، دینی که عدالت و حق طلبی در آن موج می‌زند.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: با رسالت رسول اکرم(ص) بسیاری از رسوم غلط و غیر انسانی در میان اعراب و جهان رخت بربست، رسومی همانند جنگ و خونریزی و غارت و زنده به گور کردن دختران، بنابراین رسول خدا را می‌توان منادی وحدت و اتحاد در جهان بشریت دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید امسال جشن‌های بسیار ویژه و متناسب و خوبی برای میلاد پربرکت خاتم الانبیاء در استان کردستان داشته باشیم، زیرا رسول اکرم زمینه سعادت و خوشبختی بشریت را فراهم آورد، بنابراین پیروی از آنچه که پیامبر خدا(ص) به ما ابلاغ کرده، زمینه سعادت دنیا و آخرت ماست.

ماموستا رستمی ادامه داد: پیامبر(ص) دارای ویژگی‌ها و خصلت‌های بسیار وارسته‌ای بودند، خصلت‌هایی همانند گذشت، صبر، محبت و دلسوزی که ما به عنوان یک مسلمان باید این ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان سنندج یادآور شد: خداوند متعال به همه انبیاء خود تاکید فرموده که به امت‌هایشان بگویند در آخر زمان پیامبری برانگیخته می‌شود که همه باید به او ایمان بیاورند و وی را در راه رسالتش یاری نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha