شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
حجت الاسلام احمد رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورخاقان گفت: قیام ۱۷ شهریور ۵۷ سبب زمینه‌سازی، استحکام و استمرار انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین احمدرضا پورخاقان امروز که به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه روئسای جدید و پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح در کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج مرکز این استان سفر کرد، در ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهدا شهر یاسوج، به مقام شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج با بیان اینکه از زحمات شما برای حضور در این مکان تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: شما در این مکان حضور پیدا کردید تا به خون شهید و مزار شهدا ادای احترام کنید.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، گفت: این ادای احترام به شهدا وظیفه ما و لازم بوده و در واقع یادواری برای همه ما است که در چه کشوری در حال خدمت و توفیق خدمت داریم و در پای این کرسی‌های خدمت چه خون‌های پاکی ریخته شده تا امروز با کمال آرامش و امنیت بتوانیم مسئولیت‌های خطیر را به منصه ظهور برسانیم.

وی به سالگرد ۱۷ شهریورماه و جنایت رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: امروز ۱۷ شهریور ماه سالروز جنایت رژیم سفاک پهلوی در میدان ژاله و کشتار مردم است، واقعه‌ای که بعد از آن میدان شهدا نامیده شد و این خون‌ها سبب زمینه‌سازی، استحکام و استمرار انقلاب اسلامی شد و از خداوند متعال می‌خواهیم راه این شهیدان را به نحو احسن ادامه دهیم.

در ادامه برنامه کاری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با حضور در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه روئسای جدید و پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha