یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
تصاویر/ معارفه امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با اشاره به نقش‌ها و کارکردهای مسجد، گفت: مهم‌ترین نقش مسجد، مرکزیت بخشیدن به عبادت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه شنبه در مراسم معارفه امام جماعت جدید مسجد امام حسن عسکری(ع) برازجان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسمات عزاداری ماه‌های محرم و تبریک ایام فرخنده ربیع الاول به ویژه میلاد با سعادت پیامبر(ص) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: مسجد، بهشت روی زمین و تنها مکانی است که انسان با حضور در آن به ساحل آرامش و اطمینان می رسد.

وی افزود: مسجد مکانی است که با حضور در آن می‌توان به قدرت مطلقه الهی اتکا کرد و با امید و توکل به او پله‌های رشد و کمال را طی کرد.

امام جمعه برازجان، با اشاره به نقش‌ها و کارکردهای مسجد، ابراز کرد: مهم‌ترین نقش مسجد، مرکزیت بخشیدن به عبادت مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه متاسفانه شاهد هستیم برخی زوجین، ترجیح می‌دهند فرزندی نداشته باشند یا به تک فرزندی یا دو فرزندی اکتفا می‌کنند که تداوم این روند به تدریج ساختار سنی جمعیت و نیروی کار را از وضعیت جوانی به سوی سال‌خوردگی قریب‌الوقوع سوق خواهد داد که یک نگرانی و چالش بسیار جدی برای جامعه است.

حجت الاسلام مصلح عنوان کرد: مردم در زمینه فرزندآوری و تربیت دینی فرزندان اهتمام لازم را داشته باشند.

در این مراسم حجت الاسلام باقری به‌عنوان امام جماعت جدید مسجد امام حسن عسکری(ع) برازجان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha