یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
دیدار

حوزه / اسدی گفت: دیدار، تکریم و پیگیری مستمر مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر جمال اسدی مدیرکل‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ گلستان‌ در سفر به شهرستان علی آباد کتول ضمن حضور در یادواره ‌۱۹‌ شهید روستای‌کوهستانی‌ و صعب‌العبور سیاه‌مرزکوه‌ از توابع شهرستان علی آبادکتول و گفت‌وگو با جامعه ایثارگری حاضر در این یادواره و عیادت از جانباز ۷۰ درصد حاج‌حسن‌کیان، با جانبازان معزز علی‌کبیری‌نیا، حاج‌عیدی‌کمر، حاج امیدکمر و جانباز و برادرشهید ابراهیم‌علی‌آبادی‌ دیدار کرد.

جمال اسدی در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: هدف از این دیدارها تجدید میثاق با آرمان‌هایی است که شهدا و جانبازان جان خود را در آن راه نثار کردند.

وی ادامه داد: جانبازان عزت و پشتوانه ایران اسلامی هستند و نقشی اساسی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران جان خود را در راه اعتلای ایران اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد.

اسدی با تشریح نقش ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیان کرد: شهدا و ایثارگران با تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی به تأسی از این مشی ارزشمند، اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی دیدار، تکریم و پیگیری مستمر مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را وظیفه همه مسئولان دانست و ابراز کرد: شهدا و ایثارگران با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و امروز مسئولان موظف‌اند تا ضمن دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنها باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha