یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
مغدان

حوزه/ امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) روستای مغدان شهرستان دیر گفت: شناخت و درک مردم و مسئولان از مفهوم ولایت فقیه، بالاترین امر به معروف در زمان کنونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد قاسمی امام جماعت مسجد فاطمه زهرا(س) روستای مغدان شهرستان دیر ظهر امروز در نشست قرارگاه محله اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه امام حسن عسکری(ع) در جمع نوجوانان و جوانان، اظهار داشت: مهمترین معروف پیروی از ولایت فقیه است.

وی افزود: در عصر ما که یک حکومتی بر مبنای ولایت فقیه در ایران اسلامی حاکم شده، همه مردم باید برای حفظ و حراست از دین و تبعیت از ولی فقیه اهتمام داشته باشند که این امر بسیار مهم، بزرگترین معروف در جامعه اسلامی می‌باشد.

قاسمی گفت: در عصر حاضر و دوران غیبت کبری که دسترسی به امام معصوم(ع) میسر نیست و شریعت مسئله زعامت و رهبری امت را بر عهده فقیه عادل جامع الشرایط قرار داده، اطاعت از ولایت فقیه ادامه پیام غدیر است.

وی عنوان کرد: شناخت و درک مردم و مسئولان از مفهوم ولایت فقیه، بالاترین امر به معروف در زمان کنونی است و بسیاری از مشکلات جامعه با اطاعت از ولایت فقیه حل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha