شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
ع

حوزه/ غلامرضا انباز نخل‌دار نمونه هرمزگان را در جنوب همه می‌شناسند، کشاورز کارآفرینی که خرمای هرمزگان را به ۳۰ کشور تاکنون صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، «غلامرضا انباز» کارآفرین پر تلاش و خیر هرمزگانی است که در جنوب کشور شهرتی پرآوازه دارد.

انباز را کشاورزی خوش ذوق و خیر می شناسند که از عروسی جوانان گرفته تا پیاده روی اربعین و از آزادی زندانی گرفته تا مدرسه سازی، رد پا و نشان او می‌درخشد.

صادرات خرما به ۳۰ کشور

این چهره نامدار و با صفای هرمزگان به گفته خودش تاکنون خرمای این استان که از نخیلات خودش و اهالی پیرامونی رودخانه و رودان برداشت شده را به ۳۰ کشور صادر کرده و در زمینه برندسازی برای خرمای هرمزگان گام‌های بلندی برداشته است.

ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر

برای او اکنون ۶۰ نیروی کار دائم و بیش از ۲۳۰ کارگر فصلی کار می‌کنند و خودش باور دارد که برکت جاری در زندگی آنان در زرق و روزیش تاثیر فراوانی دارد.

اهالی زادگاهش رودخانه او را مرد عمل می دانند چون جدای از اشتغال در بخش کشاورزی، از ساخت درمانگاه گرفته تا ساخت پایگاه‌ بسیج و دارالقرآن پای کار بوده است.

جوانانی که به همت او به خانه بخت رفته‌اند

حاج غلامرضا در ساخت مدرسه هم از شمار خیران نیک اندیش هرمزگان است.

ساخت دو کیلومتر جاده روستایی در منطقه رودخانه نیز به گفته اهالی با هزینه او انجام گرفته و جوانان بسیاری در روستا به همت او به خانه بخت رفته‌اند.

حاج انباز سالانه به عشق امام رضا علیه السلام دهها جوان‌ و نوجوان زیارت اولی را هم روانه سفر با صفای مشهد می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha