دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
آغاز محوطه‌سازی پروژه بهسازی بقعه اباصلت قم

حوزه/ مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از آغاز عملیات عمرانی محوطه‌سازی پروژه بهسازی بقعه اباصلت خبر داد و گفت: فعالیت عمرانی محوطه بیرونی آغاز شده و کار به‌سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علیرضا خاکی در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی بقعه اباصلت در حاشیه خیابان دروازه ری اظهار کرد: کارهای پشتیبانی و اقدامات بیرونی بقعه به اتمام رسیده و در حال بندکشی دیوارها بعد از تأیید اداره کل میراث فرهنگی هستیم.

وی مدت‌زمان اجرای بندکشی این بقعه را سه الی چهار روز دانست و افزود: این پروژه به‌صورت ویژه در حال فعالیت است و فعالیت‌های بیرونی بقعه به‌زودی و محوطه پیرامونی نیز تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: اکیپ‌های مختلف نقشه‌برداری، فضای سبز، جابجایی تأسیسات و عمرانی در پروژه فعال هستند.

خاکی از آغاز عملیات عمرانی محوطه‌سازی پروژه بهسازی بقعه اباصلت خبر داد و اضافه کرد: فعالیت عمرانی محوطه بیرونی آغاز و کار به‌سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان مهرماه کل پروژه به اتمام برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha