سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
کد خبر: 1181866
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
الصهيونية

حوزه/ دکتر سلام عوض گفت: همانطور که حسادت یک طبیعت شیطانی است، یک صنعت صهیونیستی نیز هست. زیرا یهودیان به رسول گرامی ما حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلّم) حسادت می کردند، زیرا خداوند به او نبوت داده است. آنها به حکمت خداوند متعال در اعطای نعمت (نبوت) به حضرت نبی اکرم (ص) و برگزیدگی ایشان، اعتراض کردند. زیرا آرزو می کردند که رسول آخرالزمان که در تورات نوشته شده و منتظر او هستند از آنان باشد نه از مسلمانان.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دکتر سلام عوض نویسنده و تحلیلگر مصری در مقاله خود در روزنامه الاهرام گفت: کودکان غزه کشته می شوند، گرسنه می مانند، یتیم و آواره می شوند و درگیری های مسلحانه در سودان، لیبی، سومالی... و غیره رخ می دهد.

وی افزود: اگر دنبال عامل واقعی همه اینها بگردید، حسادت صهیونیست ها نسبت به مسلمانان، به ویژه در غزه، فلسطین، کرانه باختری، قدس و بیت المقدس را خواهید دید؛ زیرا مسلمانان مالک آن سرزمین مقدس هستند و صهیونیست ها می خواهند مسلمانان را از آن بیرون کنند و آن سرزمین تنها مال آنها باشد و مال هیچ کس دیگری نباشد.

تحلیلگر مصری ادامه داد: صهیونیست ها نیز می خواهند مسجد الاقصی را با این ادعا که «معبد سلیمان» در زیر آن وجود دارد، تخریب کنند، هر چند مسجد الاقصی خیلی قبل از دوران حضرت سلیمان (علیه السلام) ساخته شده است. آثار باستانی اموی، عباسی و عثمانی نیز بیانگر ماهیت ناب اسلامی مسجد الاقصی است که با هیچ دین دیگری شریک نیست و ادعای نادرست یهودیان مبنی بر وجود اثری از آنها در مسجد الاقصی را باطل می کند.

وی نوشت: وجود مسجد الاقصی بسیار قبل از معبد ادعایی، یکی از قوی ترین شواهد تاریخی است که ادعای یهودیان را باطل می کند و اعتبار بینش اسلامی را در مورد حقوق مسلمانان در مسجد الاقصی و فلسطین آشکار می کند. همچنین در مورد مکان معبد بین علمای یهودی و خاخام ها اختلاف نظر زیادی وجود دارد. این دلیل محکم و قوی است بر دروغ و افسانه بودن «معبد سلیمان»!! این خود حسادت است. صهیونیست ها به خاطر مالکیت قدس و بیت المقدس به مسلمانان حسادت می کنند، پس حسادت یک صنعت صهیونیستی است.

عوض بیان داشت: در مورد شباهت شیطان و صهیونیسم، داستان از زمانی شروع می شود که خداوند متعال پدر ما حضرت آدم (علیه السلام) را خلق کرد و حتی قبل از اینکه خداوند روح را در او دمید. شیطان ملعون دور پدر ما آدم می چرخید و او را مسخره می کرد و به او حسادت می کرد. شیطان ملعون از زمانی که پدر ما آدم را برای اولین بار دید حسادت کرد و از روی نادانی و تکبر فکر کرد که از او بهتر است.

وی در ادامه گفت: همانطور که حسادت یک طبیعت شیطانی است، یک صنعت صهیونیستی نیز هست. زیرا یهودیان به رسول گرامی ما حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلّم) حسادت می کردند، زیرا خداوند به او نبوت داده است. آنها به حکمت خداوند متعال در اعطای نعمت (نبوت) به حضرت نبی اکرم (ص) و برگزیدگی ایشان، اعتراض کردند. زیرا آرزو می کردند که رسول آخرالزمان که در تورات نوشته شده و منتظر او هستند از آنان باشد نه از مسلمانان.

تحلیلگر مصری تصریح کرد: این شباهت بین شیطان و صهیونیست هاست. شیطان به پدر ما حضرت آدم (علیه السلام) حسادت می کرد و صهیونیست ها اکنون به مسلمانان به خاطر حضورشان در سرزمین مقدس حسادت می کنند و می خواهند آنها را از آنجا بیرون کنند. من معتقدم شباهت دیگری بین شیطان و صهیونیست ها وجود دارد و آن این است که هر کدام دشمن بشریت هستند، گویی خدای متعال آنها را آفریده تا امتحان و آزمایشی برای بشریت باشد.

وی بیان داشت: همان گونه که سرنوشت شیطان حسود و ملعون را خداوند با ابدیت در جهنم و سرنوشتی بد متعال رقم زد، اسرائیل و صهیونیست ها با کاری که با فلسطینی ها کردند، جای خود را در زباله دان تاریخ انتخاب کردند و دولت اسرائیل دیر یا زود پایان خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha