پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
کفیل

حوزه/ سردار کفیل با بیان اینکه با گذشت یک سال از جنگ غزه اسرائیلی ها بیش ۵۰ هزار نفر کودک و زن را به شهادت رساندند، گفت: اسرائیلی ها بین یک دوگانه صلح و ادامه جنگ مانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار فضل الله کفیل، رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور شب گذشته در راستای کنگره ملی شهدای کاشان در یادواره شهدای کارمند کاشان همراه با یادبود شهدای دولت که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم در تالار شهر فرهنگسرای مهر شهرداری کاشان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا پبام دین و مکتب اسلام را وقتی که از لسان یک رهبر الهی پیامبرگونه امام راحل را شنیدند عزیزترین دارایی خودشان را نثار کردند.

سردار کفیل با بیان اینکه شهدا باجانفشانی امروز ما را مدیون خودشان کردند، گفت: رهبران الهی جریان ساز هستند و جامعه را به تحرک در راه بندگی خدا وادار می کنند و با خداباوری برانگیختگی ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل با حرکت پیامبرگونه اش برانگیختگی در جمع شهدا، جوانان و امت اسلامی ایجاد کردند، ادامه داد: خیلی از شهدا می دانستند که امید به برگشت ندارند و بیان می کردند که این سفر سفر ایثار جان و شهادتشان است.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور با بیان اینکه شهدا از کیان اسلام و ناموس سرزمین ایران دفاع کردند، تصریح کرد: شهدا شخصیت ها و بزرگانی بودند که جان دادند تا مردم زندگی بکنند و اجازه ندادند جنگ و رزم و تهاجم به زندگی مردم کشیده بشود.

سردار کفیل با بیان اینکه ارتباط با امامت، رهبری دینی و اتصال امت و امامت باعث شد که در اوج نابرابری ها، فشارها و شرایط سخت ایران عزیز پیروز و موفق شویم، گفت: علیرغم اینکه ابتدای دوران دفاع مقدس در نهایت ضعف و محدودیت از نظر بنیه دفاعی و تهجیزات نظامی و شرایط سخت بودیم، شهدا با ترک میز اداری جان خودشان را برای اینکه مردم به راحتی زندگی کنند فدا کردند.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور با بیان اینکه شهدا با پیوندشان با ولایت در ساعت های مختلف فرهنگی، سیاسی، معنوی خصوصا قوت و قدرت و ایستادگی شرایط جدیدی را ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: دستاورد های دوران دفاع مقدس مرهون حرکت شهیدانی بود که باید امروز به آنها تعظیم و یاد بکنیم و برایشان یادواره برگزار کنیم.

سردار کفیل، ثمرات ایثارگری های شهدای دوران دفاع مقدس را تشکیل جبهه مقاومت دانست و افزود: قیام مردم فلسطین، مجاهدین لبنان، مردم عزیز عراق و مردم قهرمان یمن الهام گرفته از فرهنگ شهدای دوران دفاع مقدس و مردم عزیز کشورمان بود.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به معنای واقعی به کابوسی برای دنیای استکبار تبدیل شده است، گفت: نظام سلطه به شدت نگرانند که تمام تجهیزات نظامی، ظرفیت های سیاسی، بین المللی و حقوقی خودشان را در برابر یک جغرافیای ۱۵۰ کیلومتر مربع و جمعیت ۲ میلیون نفری محدود و محصور شده بسیج کرده اند.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور با بیان اینکه امروز لرزش را در نظام استکباری می بینیم، افزود: بمب های یک تنی روی چادرهای آوارگانی فرود می آید که در آنها کودک، پیرمرد و پیرزن بی دفاع زندگی می کنند که آیه فتح می خوانند.

سردار کفیل با بیان اینکه با گذشت یک سال از جنگ غزه اسرائیلی ها بیش ۵۰ هزار نفر کودک و زن را به شهادت رساندند، گفت: اسرائیلی ها بین یک دوگانه صلح و ادامه جنگ مانده اند.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور به بیداری اسلامی در دنیای مستضعین و غرب اشاره کرد و افزود: امام راحل همانطور که اول انقلاب فرمودند مسئله اول ما فلسطین است و امروز هم مسئله اول جهان و مستضفین عالم مسئله فلسطین است.

سردار کفیل ایثارگری و فداکاری شهدا و همراهی مردم و اتصال مستمر دائمی امت ولایت را عامل پیروزی بر علیه مستکبرین دانست و ادامه داد: همانطور که شهدا برای دفاع از ارزش های اسلامی و ناموس کشور جانشان را دادند امروز هم نگرانند که ناموس کشور به خطر نیافتد و مردم از نظام جدا نشوند.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور با بیان اینکه کارگزاران نظام نباید خدمت و تکریم به مردم که پیام شهدا است را فراموش کنند، گفت: مسئولان مردم را به معنای واقعی باید ولی نعمت خودشان بدانند.

سردار کفیل با بیان اینکه امروز دولت و قوه مجریه به معنای عام و خاص در حل مشکلات کشور، جذب سرمایه های اجتماعی و رفع نگرانی های مردم بیشترین نقش را دارند، بیان داشت: کارمند یک اداره باید مراقب باشد که با عملکرد خود موجب نارضایتی مردم نشود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha