جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
طائب

حوزه/ رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار گفت: امام راحل تأکید کرد اسرائیل باید از بین برود، چون هویت همه استکبار جهانی رژیم غاصب اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار در سی و ششمین یادواره ۱۶ شهید روستای ابر بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این روستا، با اشاره به عمر انسان و استفاده از این سرمایه ارزشمند برای خدمت به خداوند و مردم، اظهار کرد: این سرمایه خرید ما انسان‌ها در دنیاست و مجبوریم مصرف کنیم و نمی‌توانیم صرفه‌جویی کنیم و خدا و دنیا خریدار این عمر است.

وی افزود: خدا عمر ما را در این دنیا می‌خرد و جنت را در قیامت پاداش می‌دهد و شهدا این معامله را با خدا کردند و بدن خود را آن‌گونه که خدا می‌خرید اهدا کردند.

رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار، با بیان اینکه باب شهادت بالاترین خیر و خوبی است، گفت: خداوند در قرآن تأکید دارد، «شهدا زنده‌اند و نزد خودش روزی می‌خورند» زنده آن است که ابزار اثر دادن و اثرگذاشتن در دنیا داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا اثرگذاری‌شان بعد از مرگ تمام نمی‌شود چون نزد خدا روزی می‌خورند و در محدودیت بدن گرفتار نیستند و در همه عالم حاضرند و دشمن این را نمی‌فهمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه شهدا در مجالس خود حاضرند و این مجالس اثرگذار در جامعه است و باید قدر بدانیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای تحقق ظهور امام عصر(عج) برپا شده است و این انقلاب برای نیروسازی برای زمینه‌سازی ظهور است.

وی افزود: امام راحل تأکید کرد اسرائیل باید از بین برود، چون هویت همه استکبار جهانی رژیم غاصب اسرائیل است و امام راحل این را به‌خوبی درک کرد که اگر اسرائیل از بین برود شیطان بزرگ هم نابود می‌شود.

رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار، با اشاره به جنگ غزه و فلسطین گفت: این نبرد نابرابر اسرائیل برای زمینه‌سازی ظهور است و انتظار اسرائیل برای حمله ایران خود نوعی جنگ و زجر است و اینها به برکت خون شهداست.

وی مقاومت را به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: این مقاومت‌ها زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) است و باید در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم و منتظر واقعی برای تحقق این امر باشیم.

در این مراسم شهدایی که اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران، امام‌جمعه بسطام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، بخشدار بسطام و جمعی از مسؤولان شهرستان حضور داشتند، مهدی نظری به مرثیه‌سرایی در رثای امام حسن عسکری (ع) و شهدا پرداخت.

روایتگری شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر بخش‌های این یادواره شهدا بود که به همت خانواده شهدا، ستاد یادواره شهدا، پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران روستا، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود،بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود و دهیاری و شورای اسلامی روستای ابر به یاد ۱۳ شهید این روستا از جمله سردار علیرضا آشوری برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha