یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
ب

حوزه/ حجت الاسلام کیانی، با بیان اینکه اسرائیل منتظر انتقام سخت ایران باشد، گفت: تاکنون از طرف جبهه مقاومت پاسخ‌های لازم داده شده، اما بزودی پاسخ سهمگینی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام عیسی کیانی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان در همایش یک روزه روحانیون ارتش منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری که به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستان مقدس علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد، ضمن اشاره به استفاده از اساتید مجرب در این همایش، اظهار داشت: روحانیون علاوه بر کار برای رضای خدا باید هر آن چه مورد پیشرفت فرهنگی و معنوی ارتش می‌شود را نیز مورد توجه قرار دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان، به وجود حافظان زیاد قرآن کریم در ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تربیت بالغ بر ده هزار حافظ قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است.

حجت الاسلام کیانی، به تربیت حافظان نهج البلاغه با عنوان «مصباح هشت» در ارتش اشاره کرد و یادآور شد: تربیت حافظان نهج البلاغه در مصباح ۸، مورد تأکید جدی ارتش می‌باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان، با بیان اینکه در مصباح ۱۶ که سبک زندگی اسلامی تبیین شده است، تلاش‌های فراونی براساس دیدگاه مقام معظم رهبری در ارتش انجام شده، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید کسی که برای برآورده کردن حاجات مومنی قدم بردارد، خداوند بهشت را برایش ارزانی می‌دارد.

حجت الاسلام کیانی، با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل بداند که پاسخ سنگینی از جمهوری اسلامی ایران برای به شهادت رساندن میهمانمان متحمل خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ هزار انسان از جمله زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رسانده است، ابراز کرد: اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار و ابرقدرت‌های شرق و غرب دست به چنین جنایت‌هایی می‌زند.

حجت الاسلام کیانی، با بیان اینکه اسرائیل منتظر انتقام سخت ایران باشد، خاطرنشان کرد: تاکنون از طرف جبهه مقاومت پاسخ‌های لازم داده شده، اما بزودی پاسخ سهمگینی را دریافت خواهند کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه اصفهان، تصریح کرد: دلیل اینکه پاسخ ایران به اسرائیل دیر و زود می‌شود به خاطر وقت کشی نیست، بلکه به خاطر سبک و سنگین کردن و هماهنگی با کشورهای اسلامی منطقه می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha