دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
کد خبر: 1181707
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
دانشگاه علوم قرآنی

حوزه/ رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره به فعالیت این دانشکده زیر مجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: برای سال تحصیلی جدید این دانشکده دانشجوی خواهر پذیرش دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهار داشت: برای سال تحصیلی ‌جدید این دانشکده در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث ویژه بانوان به ‌صورت رایگان دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت انتخاب رشته تا ۲۰ شهریور ماه است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب کد رشته محل پذیرش ۱۳۴۴۷ در این دانشکده در بجنورد تحصیل کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی پور یادآور شد: مزایای تحصیل در این دانشکده ارائه امکانات و خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی رایگان و خوابگاه، سلف سرویس با شهریه دولتی، برخورداری از جامع‌ترین کتابخانه تخصصی استان در حوزه قرآن و حدیث و همچنین کلاس‌های آموزشی مجهز به مباحث نرم افزار و سخت افزاری است.

وی تصریح کرد: مشاوره تحصیلی رایگان از پذیرش تا فارغ‌التحصیلی و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، دانشجویی(مسابقات و نشریات دانشجویی) اشتغال درصد بالای فارغ التحصیلان این دانشکده در ادارات و سازمان‌های دولتی و آموزش پرورش از دیگر مزایای تحصیل در این دانشکده است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌پور یادآورشد: علاقه‌مندان برای تحصیل در این دانشکده با شماره ۰۵۸۳۲۲۸۹۳۶۴ تماس گرفته و یا به آدرس http://www.quran.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha