چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
آیین تکریم و معارفه روسای صندوق شاهد

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه روسای صندوق شاهد استان گفت: از نقاط برجسته صندوق شاهد این است که خود را یک مجموعه‌ جدا از بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی‌داند و نگاه خدمت‌رسانی به ایثارگران در آن حاکم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، آیین تکریم و معارفه روسای صندوق شاهد خراسان شمالی برگزار شد.

قاسم محمدزاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی در این مراسم نقش صندوق شاهد در رفع مشکلات جامعه هدف را مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه مدیران صندوق شاهد دغدغه رفع مشکلات جامعه ایثارگری را دارند و این بسیار مهم است چرا که اگر این دغدغه وجود داشته باشد تمام سیاست‌های حوزه کاری بر مبنای آن برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: از نقاط برجسته صندوق شاهد این است که خود را یک مجموعه‌ جدا از بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی‌داند و نگاه خدمت‌رسانی به ایثارگران در آن حاکم است.

محمدزاده ادامه داد: صندوق شاهد به عنوان یکی از بازوان توانمند بنیاد فرایند اعطای وام ارزان قیمت به جامعه ایثارگری را تسهیل کرده است و خوشبختانه سطح رضایت جامعه هدف از ایشان را تا میزان قابل توجهی ارتقا داده است

مدیرکل بنیاد خراسان شمالی همچنین از خدمات "نصرت‌الله قویدل" رئیس پیشین صندوق شاهد استان تجلیل و برای "حسن لعل زارع" رئیس جدید این مجموعه آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، "حسن لعل زارع" طی حکمی از طرف "اسلام کریمی" مدیرعامل و رئیس هیئت مدیر صندوق قرض‌الحسنه شاهد به عنوان رئیس منطقه‌ای صندوق شاهد خراسان شمالی منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha