چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
خدمت رسانی به زائران پیاده

حوزه /معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از ارائه دو هزار و ۱۵۶ خدمت بهداشتی و درمانی به زائران بارگاه منور رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، محمدرضا اکبری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی بر توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت محور به عزاداران رضوی تأکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان با راه‌اندازی ایستگاه‌ سلامت در مسیر خدمت به زائران علی ابن موسی الرضا(ع) تلاش کرده با استفاده از همه ظرفیت‌ها به بهترین شکل به یک هزار و ۱۹۵ زائر بارگاه منور رضوی دو هزار و ۱۵۶ خدمت ارائه کرده است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات شایسته پایگاه‌های متعددی در مسیر زائران امام رضا(ع) راه‌اندازی شد و خدمات درمانی و بهداشتی اعم از ویزیت پزشکان، خدمات دارویی، خدمات پرستاری، خدمات آموزشی ارائه می‌شود.

اکبری اظهار کرد: ایستگاه سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت حصار گرمخان از ساعت ۶ تا ۱۸ فعال است، ایستگاه‌های سلامت در شهرستان فاروج با همکاری مرکز بهداشت، هلال احمر، بسیج و سپاه در خروجی فاروج و دو راهی جعفر آباد، دو ایستگاه در مهمانک و چمن بید و ۳ ایستگاه در شیروان مشغول به ارائه خدمت به زائران هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha