پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: سمت و سو دادن به وقف در حوزه سلامت از اولویت‌های مجمع خیرین سلامت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در جلسه انتخابات مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های انجام شده توسط مجمع خیرین سلامت استان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در استان همدان در بحث سلامت اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: امیدواریم فازهای بعدی مرکز جامع هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌داری کامل برسد.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه افتتاح بیمارستان اکباتان و رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال از اقدامات خوبی بود که در دولت قبل محقق شد، ابراز کرد: مجمع می‌تواند در سبک زندگی‌ها و تغذیه‌ها و اصلاح آنها ورود کند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در حوزه ارتقا سلامت استان با رویکرد پیشگیرانه، بتوانیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از درمان می‌توان از طب سنتی و علوم ‌بوعلی سینا استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه برای موفقیت این مجموعه نیاز به همدلی و همراهی داریم، یادآور شد: همه اعضا باید تلاش کنند تا منابع بیشتری از خیرین برای کمک به جامعه هدف جذب شود.

وی با تأکید بر اینکه در کنار حمایت‌های دولت، از ظرفیت‌های موجود برای تجهیز و به روز رسانی تجهیزات پزشکی استفاده شود، اظهار کرد: سمت و سو دادن به وقف در حوزه سلامت از اولویت‌های این مجموعه باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha