یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
5

حوزه/ حجت الاسلام نبوغی‌نیا گفت: همانطور که در مقابل مستکبرترین دولت دنیا، آمریکا، ایستادگی کردیم، امروز نیز با موشک در برابر موشک پاسخ هرگونه تعرضی را به کشورمان می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلامی علی نبوغی‌نیا در همایش یک روزه روحانیون ارتش منطقه اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری که به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستان مقدس علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد، ضمن اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، اظهار داشت: در این طرح سلسله مراتب ایجاد روش برای برنامه‌های فرهنگی و تعریف سبک زندگی اسلامی و اجرای دوره‌های بصیرتی و برنامه‌های اخلاقی در راستای افزایش توانمندی علمی و مهارتی مخاطبین تبیین می‌شود.

معاون آموزش و تربیت اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، این همایش را فرصتی مناسب برای تحول در اجرای برنامه‌های مصباح مرتبط با دوره‌های آموزش دانست و گفت: با توجه به آسیب‌های فضای مجازی و تهاجم فرهنگی و هجمه عظیم دشمن علیه جوانان، اجرای برنامه‌های بصیرتی باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلامی نبوغی‌نیا، با بیان اینکه از طریق اجرای برنامه‌های بصیرتی باید نقش خودمان را در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی ایفا کنیم، ابراز کرد: با توجه به نظرسنجی‌های به عمل آمده، استفاده از اساتید مجرب، اثرگذاری خوبی در این زمینه دارد.

معاون آموزش و تربیت اداره عقیدتی سیاسی نزاجا به افزایش سطح فرهنگی و معنوی نیروهای مسلح کشورمان نسبت به قبل از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: گرچه در فضای قبل از انقلاب نیز شخصیت‌های بزرگی را داشتیم، ولی بعد از انقلاب به برکت جمهوری اسلامی ایران با بصیرت افزایی نیروها و خانواده‌هایشان از نظر فرهنگی و معنوی، شاهد رشد چشمگیری بوده‌ایم.

حجت الاسلامی نبوغی‌نیا، تأکیدکرد: روحانیون شاغل در ارتش باید اجرای برنامه‌های مصوب مصباح را که در راستای افزایش توان آموزشی علمی، فرهنگی و آموزشی پرسنل است، جدی بگیرند.

وی به وضعیت اسفبار غزه اشاره کرد و با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر انسان بی‌گناه در جنگ غزه توسط رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسیدند، گفت: این جنایت در مقابل دیدگاه کسانی که تا دیروز مدعی حقوق بشر بودند اتفاق افتاده و الان شاهد سکوت آنها هستیم.

معاون آموزش و تربیت اداره عقیدتی سیاسی نزاجا، با بیان اینکه امروز توانمندی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم، ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی به دستور مقام معظم رهبری، هرجا در دفاع از مظلوم مورد نیاز باشد، حضور پیدا می‌کند.

حجت الاسلامی نبوغی‌نیا، با اشاره به اینکه توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز بروز در حال افزایش است، اظهار کرد: همانطور که در مقابل مستکبرترین دولت دنیا، آمریکا، ایستادگی کردیم، امروز نیز با موشک در برابر موشک پاسخ هرگونه تعرضی را به کشورمان می‌دهیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha